SMB Norge & Adline skal gjøre det enklere for bedrifter å lykkes på nett!

SMB Norge har lenge ønsket å få på plass en SMB-partner innen markedsføring og annonsering. Etter en grundig prosess har vi valgt Adline Professional, som vi mener har den beste løsningen for våre medlemmer. Dermed kan vi endelig tilby medlemmer et effektivt annonseverktøy med strømlinjeformede markedsføringstjenester.

Målet med SMB-partnere er å legge til rette for at landets små og mellomstore bedrifter kommer i kontakt med leverandører på nye måter, og samtidig får god støtte fra våre partnere. Næringslivet generelt, men kanskje de minste bedriftene spesielt, trenger bedre tilgang til kunnskap, veiledning og kundebehandling via digitale kanaler. I 2021 introduserer vi temabaserte fagbanker her på dinbedrift.no. Denne satsningen vil gjøre at plattformen blir en verktøykasse som treffer målgruppens forventninger og samtidig styrker leverandørenes omdømme.

Som medlem i SMB Norge får du nå en 3-måneders gratis lisens til Adline-plattformen. I tillegg vil Adline hjelpe alle våre medlemmer med å komme i gang med lønnsom annonsering.

Få en komplett gjennomgang av Adline og din digitale strategi (klikk her)

Sørger for at annonsebudsjettet blir brukt på best mulig måte

– SMB Norge har utviklet seg til å bli en av de viktigste støttespillerne for det norske SMB-segmentet. Deres innsats for å hjelpe sektoren med å lykkes, er ikke bare en viktig oppgave i norsk næringsliv, men er også en av grunnene til at Adline eksisterer. Med Adline ønsker vi å effektivisere den digitale markedsføringen for små- og mellomstore bedrifter, samt sørge for at annonsebudsjettet blir brukt på best mulig måte, sier Carl-Wilhelm Vedvik, Daglig leder i Adline Professional AS.

Michael Damnjanovic, Salgssjef

Mike Damnjanovic, som opprinnelig er fra Oxford i England, er en del av laget som salgssjef. Han brenner for at små- til mellomstore bedrifter skal lykkes med sin digitale markedsføring.

– Adline er opptatt av å bidra til vekst for våre kunder. Vi er på ingen måte “another get rich quick scheme, or just another advertising platform”. I løpet av de siste 16 månedene har 203 bedrifter fra bl.a. Norge, Sverige, Nederland, Storbritannia, tatt i bruk Adline for å gjøre annonseringen mer lønnsom. Vi vil mer enn gjerne hjelpe deg og din bedrift også, sier Mike Damnjanovic.

I tillegg til annonseverktøyet har selskapet utviklet en enhet som heter Adline Services, som leverer relevante digitale tjenester. De kommer godt med i annonseringen, konstaterer Nicolai Vedvik, som håndterer leveransene.

– For å lykkes med annonsering på nett krever det også gode salgsstrategier samt prosesser for å konvertere trafikk til leads, salg eller henvendelser. Adline Services skal sørge for at alle som bruker Adline blir lønnsomme annonsører.

Nicolai Vedvik, Head of Services

En markedsføringspartner for SMB-segmentet

SMB Norges partnerprogram ble lansert i 2019 med en målsetning om å tilby våre medlemmer gunstige avtaler på produkter og tjenester som alle bedrifter er avhengige av. 

– Vårt mål med SMB-partner er å gjøre det lettere og morsommere å drive bedrift. Vi mener at Adline-plattformen bidrar til at bedriftseiere over hele landet får bruke tid på det de kan aller best, nemlig å skape vekst for bedriften, sier SMB Norges salg- og markedssjef Are Jerstad. Han er ansvarlig for partnerprogrammet. 

Klikk her for å komme i gang med lønnsom annonsering!

Are Jerstad, SMB Norge

– Vi er derfor utrolig fornøyd med å ha fått på plass en så god markedsføringspartner som Adline. Etter å ha finkjemmet markedet og de potensielle leverandørene der ute var det ikke noen tvil om at Adline sto øverst på ønskelisten. Dette samarbeidet er noe våre medlemmer kan spare både tid og penger på, så jeg er utrolig glad for at vi nå kan tilby en så god avtale til våre medlemmer, sier Jerstad. Med Adline sparer du både tid og penger mens du samtidig kan fokusere på å bygge bedriften.

Share your love
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on reddit
Share on mix
Share on pocket
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on vk
Share on stumbleupon
Share on xing